دپارتمان خدمات شرکت پرتوسا

این دپارتمان متشکل از کارشناسان و جوانان با انگیزه و پر انرژی و مورد اطمینان شرکت در سطح منطقه آزاد ماکو ، تبریز ، تهران ، ارومیه و…جهت بازاریابی و فروش کالاهای مجاز بازرگانی فعالیت مینمایند و در فروش نقش بسزایی دارند شایان ذکر است که در عصر حاضر قبل از هرگونه فعالیت تجاری  ابتدا باید مبادرت به بازاریابی  نمود. تاجرانی موفق هستند که بازاریابی و تبلیغات را در راس فعالیت های خود گنجانده و برنامه ریزی داشته باشند زیرا بازاریابی و تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری هست. 

بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به ۴P) به شرح زیر استوار است:

۱ – کالا یا خدمات (به انگلیسی: Product)
۲ – توزیع یا محل (به انگلیسی: Place)
۳ – قیمت‌گذاری (به انگلیسی: Pricing)
۴ – ترویج (پیشبرد) (به انگلیسی: Promotion)
پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می‌کند؟
رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد، تبلیغات در سایت‌های اینترنت
مخاطب: افرادی هستند که علاقه‌مند به محصولات و یا خدمات شما هستند.

تفاوت بازاریابی با تبلیغات:
تبلیغات انتشار پیام‌های ترغیب کننده است به منظور معرفی و ترویج محصولات و خدمات شرکت به مشتریان موجود و بالقوه در ازای پرداخت مبلغی معین. بازاریابی برنامه‌ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول.

تفاوت بازاریابی با فروش:
بازاریابی شامل هر اقدامی است که شما به منظور دستیابی به مشتریان و ترغیب آن‌ها انجام می‌دهید. فرایند فروش شامل هر اقدامی است که شما آن را با هدف بستن قرارداد فروش و گرفتن امضای مشتری انجام می‌دهید. فروش به نتایج توجه کمی دارد و فقط به رشد می‌اندیشد، امابازاریابی در جستجوی افق‌های دوردست و رسیدن به مرحله توسعه است.

کارکرد:
بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند. یکی از کارکردهای بازاریابی طی سال‌های اخیر، تجاری سازی می‌باشد. حتی در برخی کتاب‌های جدید، تجاری سازی ترجمه مارکتینگ معرفی شده است.

اهم فعالیتهای این دپارتمان عبارتند از :

– بازاریابی و فروش کالاهای مجاز تجاری

– تامین و فروش پروفیلهای ساختمانی (چهار چوب، پروفیل درب و پنجره سازی،پروفیل Z ، فریم و…)  به صورت مستقیم از کارخانه

– مصالح ویژه صنعت ساختمان(مواد عایق کاری و آب بندی استخر و مخازن آبی ، چسب کاشی و سرامیک و گرانیت ، پودر بندکشی آنتی باکتریال ، سخت کننده رویه بتن و … )

جهت کسب اطلات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

marketing

اعتماد ، تجربه ، توسعه